ليست نرم افزارهای مورد نياز مرکز آموزش الکترونيکی دانشگاه علم و فرهنگ

جهت ورود به کلاس آنلاين

در این بخش برنامه ی Adobe Connect نسخه ی سمت کاربر را برای اتصال به کلاسهای مجازی معرفی کرده ایم . لازم به ذکر هست کاربران جهت سهولت در استفاده از نرم افزار و گرفتن سرويس مناسب تر نیاز به نصب برنامه دارند و در عين حال میتوانند با مرورگر نيز وارد کلاس شوند.

دانلود نسخه مخصوص ويندوز
دانلود نسخه مخصوص مکينتاش

 

و جهت نصب و استفاده از طريق گوشی از لينک های زير استفاده نماييد.

دانلود نسخه مخصوص اندرويد دانلود نسخه مخصوص IOS

رفع مشکل فارسی نويسی

از آنجايي که بعضي از کاربران جهت نوشتن متون فارسی در بخش چت مشکلاتی دارند (مانند حرف ی)، صفحه کليد زبان فارسی برای اين بخش طراحی شده است تا مشکلات از اين دست را برطرف سازد.

دانلود صفحه کليد فارسی مخصوص سيستم عامل ويندوز

 

نرم افزار adobe add in

باتوجه به اينکه برخي از کاربران با نصب برنامه adobe connect در ویندوز مشکل دارند ميتوانند از طریق نصب افزونه windows_Addin و نصب flash player مناسب براي مرورگرها ي مخلتف، از مرورگرهای Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome جهت ورود به سامانه اقدام کنند . حتما سيستم را بعد از نصب راه اندازي مجدد کنيد. همچنين مرورگرهاي خود را هم به روز رساني کنيد

نصب adobe add in

 

نرم افزار Any Desk

با توجه به اینکه برخی از مشکلاتی که کاربران در هنگام استفاده از سامانه الکترونیکی با آن مواجه می شوند نیازمند بررسی دقیقتر از سوی کارشناسان پشتیبانی می باشد، نرم افزار AnyDesk این امکان را فراهم می کند تا کارشناسان پشتیبانی در صورت نیاز ز راه دور و از طریق اینترنت به کامپیوتر کاربر متصل شده و مشکلات نرم افزاری آنها را رفع نمایند. نرم افزار AnyDesk بسیار کم حجم و قابل حمل نیز می باشد و برای برقراری ارتباط با سیستم مورد نظر به هیچ نوع تنظیم و پیکربندی خاصی نیاز ندارد.

دانلود Any Desk

 

نرم افزار ZD Soft

ZD Soft Screen Recorder نرم افزاری جهت ضبط صفحه نمایش با کارایی بالا می باشد که همانند یک دوربین فیلم برداری تمامی رخداد های صورت گرفته بر روی صفحه نمایش را ثبت می کند

دانلود ZD Soft