اطلاعيه مهم در خصوص شرکت در آزمون

نکاتی جهت شرکت در آزمون:


۱. در صورتی که به هر دلیلی تاکنون وارد سامانه Lms نشده اید (مانند دانشجویانی که مشکل ثبت نام داشتند، ...) حتما در روزهای قبل از آزمون وارد سامانه شوید و در صورتی که نام کاربری و یا کلمه عبور مشکلی دارد و یا دروس خود را در سامانه نمی بینید با پشتیبانی مرکز فناوری دیجیتال تماس بگیرید.
۲. تمامی آزمون ها طبق زمان اعلام شده در سامانه گلستان (گزارش ۴۲۸ ویژه دانشجویان) اجرا میشود.
۳. لینک آزمون راس شروع آزمون فعال میشود.
۴. ممکن است برخی از اساتید محدودیت زمانی خاصی نیز برای آزمون در نظر بگیرند. پس به این نکته دقت کنید.
۵. از استاد خود در مورد امکان بازگشت به سوالات قبلی، جویا شوید.
۶. در آزمون های تشریحی که نیاز به آپلود فایل می باشد تمام موارد نرم افزاری و سخت افزاری لازم را آماده کنید.
۷. به کمک نرم افزارهای مختلف که هم برای موبایل و هم ویندوز وجود دارد حجم عکس های خود را کاهش دهید تا در هنگام آپلود دچار مشکل نشوید.
۸. در صورتی که به هر دلیلی از سیستم خارج شدید، این امکان وجود دارد که دوباره وارد شده و در صورتی که زمان امتحان به پایان نرسیده باشد، امتحان خود را ادامه دهید .
۹. در انتهای آزمون بر روی " ثبت همه پاسخ ها و اتمام آزمون" کلیک کنید.
۱۰. دقت داشته باشید در صورتی که دکمه فوق را بزنید دیگر امکان تغییر نخواهید داشت.
۱۱. گاهی بعد از آزمون ممکن است با عبارتی مانند " هرگز تحویل داده نشده " مواجه شوید. این بدین علت است که اتمام آزمون را نزده اید. در این مواقع هم پاسخ های شما در سیسیتم ثبت می شود ولی توصیه میشود حتما اتمام آزمون زده شود تا از وقوع هرگونه مشکلی جلوگیری شود.
۱۲. سعی کنید در زمان امتحان اینترنت پایدار داشته باشید. برای اطمینان بیشتر، توصیه می شود از دو تامین کننده اینترنت متفاوت سرویس بگیرید.
۱۳. در صورت برخورد با هر گونه مشکل ازفنی، در روزهای کاری با پشتیبانی مرکز فناوری دیجیتال با شماره ۹۱۰۷۰۶۲۱-۰۲۱ تماس بگیرید.
۱۴. توجه داشته باشید شماره تماس فوق مربوط به « مرکز فناوری دیجیتال» است و پاسخگوی مسائل فنی در سامانه ها می باشد. برای مسائل آموزشی می بایست با کارشناسان محترم آموزشی تماس بگیرید ( یا از طریق سامانه پاسخگویی تیکت بزنید).ضمنا نمرات و موضوع اعتراض احتمالی به نمرات در سامانه گلستان انجام می شود و در حوزه مرکز فناوری دیجیتال نیست.

@vcusc

مرکز فناوری دیجیتال دانشگاه علم و فرهنگ