اطلاعیه مهم در خصوص برگزاری کلاس های آنلاین

نظر به اینکه سامانه LMS همچنان دارای اختلالاتی است که ممکن است موجب بروز مشکلاتی در استفاده از سیستم شود، تصمیم گرفته شده است تا اطلاع ثانوی و در این هفته از روشی که در هفته قبل استفاده می شد برای ورود به کلاس های آنلاین استفاده شود.

بنابراین فعلا در هفته جاری و تا اطلاع ثانوی از سامانه lms.usc.ac.ir (http://lms.usc.ac.ir/) استفاده نمی شود.

در روش ساده ای که هفته گذشته تعریف شده بود، اساتید و دانشجویان گرامی بر اساس شماره کلاس فیزیکی خود وارد کلاس های آنلاین می شدند. در ضمن اطلاعات نام کاربری و کلمه عبور نیز دقیقا مانند هفته گذشته است (برای دانشجویان به ترتیب شماره دانشجویی و کد ملی بدون صفرهای ابتدایی). افرادی که احتمالا رمز خود را تغییر داده اند نیز با توجه به اینکه از سیستم قبلی استفاده می شود باید از همان رمز قبلی استفاده نمایند.
یادآوری می شود برای ورود به کلاس ها می توانید از مدل کلی لینک زیر استفاده نمائید:
شماره کلاسlive.usc.ac.ir/class

در ضمن رکورد کلاس ها نیز روی server انجام نمی شود و اساتید و دانشجویان گرامی رکورد را روی سیستم های خود انجام دهند. پیشنهاد می شود استاد و دو نفر از دانشجویان کلاس (به عنوان نماینده) رکورد را با استفاده از نرم افزار zd software screen recorder یا یکی از نرم افزارهایی که از صفحه نمایش رکورد می گیرد انجام دهند. در اطلاعیه های قبلی نحوه رکورد کردن با این نرم افزار توضیح داده شده است.

کانال تلگرام مرکز آموزش الکترونيکي : vcusc@

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و فرهنگ