اطلاعيه شماره ١ در خصوص نحوه ورود دانشجویان به كلاس هاي آموزش غیرحضوری برخط (آنلاين)

با سلام و تشکر از همراهی شما، به استحضار دانشجويان گرامي مي رساند: از تاریخ ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ تا اطلاع ثانوي، نحوه ورود به كلاس هاي آموزش غیرحضوری برخط (آنلاین) به شرح زير است:


به ازاي هر كلاسي كه در فهرست انتخاب واحد نیمسال جاری داريد، يك لينك اعلام مي شود و شما طبق همان برنامه كلاسي با کلیک بر روی آن لينك، وارد كلاس خود مي شويد.
بطور مثال اگر كلاس درس X شما، روز شنبه از ساعت ٨ تا ١٠ باشد و در محل كلاس ٦٠١ به صورت حضوری برگزار مي شده، لينكي با نام كلاس ٦٠١ فعال مي شود كه شما با كليك بر روي آن، در همان زمان مي توانيد وارد كلاس خود شويد. در واقع شماره كلاس هاي فيزيكي شما در دانشگاه علم و فرهنگ، همان لينك ورود شما به كلاس غیرحضوری است.

توجه داشته باشيد كه مانند برنامه كلاسي خود، باید فقط در همان ساعتي كه كلاس داريد وارد لينك كلاس غیرحضوری خود شويد.
اگر احيانا شماره كلاس هاي خود را فراموش كرده ايد، مي توانيد با ورود به سيستم گلستان شماره كلاس هاي خود را مشاهده نماييد.
لينك هاي ورود به كلاس هاي غیرحضوری برخط، در سايت آموزش الكترونيكي دانشگاه، از روز شنبه 16 فروردين و قبل از زمان شروع كلاس ها در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه به نشانی http://vc.usc.ac.ir قرار مي گيرد.

شایان ذكر است روشي كه اعلام شده است موقتي بوده و صرفا براي چند روز اول شروع کلاس ها می باشد و نحوه ورود دائمي به سيستم آموزش غیرحضوری، متعاقبا اعلام مي شود.

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و فرهنگ