English
پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403

اطلاعيه مهم در خصوص تست نرم افزار كلاس آنلاين

به استحضار دانشجويان گرامي مي رساند، نظر به اينكه بخش مهمي از سيستم آموزش مجازی با استفاده از نرم افزار Adobe Connect انجام میشود برای اینکه مطمئن شوید این نرم‌افزار افزار روي سيستم شما درست كار مي كند،...

به استحضار دانشجويان گرامي مي رساند، نظر به اينكه بخش مهمي از سيستم آموزش مجازی با استفاده از نرم افزار Adobe Connect انجام میشود برای اینکه مطمئن شوید این نرم‌افزار افزار روي سيستم شما درست كار مي كند، طبق جدول زمان بندی اعلام شده زیر در فرایند ازمایشی تعيين شده شرکت نمایید.این جلسات تست فقط برای تست نرم افزار ادوبي است. چنانچه نرم افزار را هنوز نصب نكرده ايد از طريق لينك زير نصب نماييد:

توصيه ما اينست كه لپ تاپ و كامپيوتر شرايط بهتري براي آموزش مجازي دارد ولي اگر احيانا دسترسي نداريد از روي گوشي وصل شويد.
پس از نصب نرم افزار ادوبی کانکت آن را روی کامپیوتر خود اجرا کنید.به هنگام ورود به ادوبی کانکت باید یک لینک وارد کنید که لینک ان برای هر دانشکده متفاوت است و از طریق دانشکده ها و گروه ها اعلام میشود.
بعد از وارد کردن لینک به عنوان guest وارد شوید.

براي ورود نام خانوادگي خود را به لاتين وارد كنيد. اگر همه چيز درست نصب شده باشد بايد بتوانيد وارد محيط كلاس آنلاين شويد. اگر احيانا به مشكل برخورديد، ضمن اينكه راهنماهاي زيادي در مورد ادوبي كانكت در اينترنت هست، مي توانيد به بخش پشتيباني سيستم مجازي هم از طريق زير تماس بگيريد: ( تماس ها موقت هستند)
تلفن 02191070621
يا تماس با ادمين اين كانال در تلگرام

لازم به ذكر است ادوبي كانكت صرفا بخشي از كل سيستم آموزش مجازي است و نحوه ورود شما به اين بخش بعدا از طريق نام كاربري و كلمه عبور و پنل مشخصي، انجام خواهد شد. آنچه در این تست انجام مي دهيد صرفا ازمایشی و موقتي است.
اين تست را انجام مي دهيد تا در روز ١٦ فروردين با مشكلات كمتري مواجه شويد و بتوانيد بدون نگراني وارد كلاس آنلاين شويد.
براي ورود لازم است طبق برنامه زیر وارد شويد:

 

  • دوشنبه ١١ فروردين ساعت ١٠ الي ١٤ دانشكده علوم انساني
  • دوشنبه ١١ فروردين ساعت ١٧:٣٠ الي ٢٠ دانشكده هنر
  • سه شنبه ١٢ فروردين ساعت ١٢ الي ١٣ دانشكده گردشگري
  • سه شنبه ١٢ فروردين ساعت ١٣ الي ١٤ دانشكده علوم پايه
  • سه شنبه ١٢ فروردين ساعت ١٦ الي ١٩ دانشكده فني- گروه هاي عمران، مكانيك و ايمني


براي ورود، لطفا از چند دقيقه قبل از زمان جلسه وارد شويد.

ضمنا اگر دانشجوياني به هر دليل موفق به ورود نشدند، يك تست ديگر نيز خواهيم رفت كه زمان آن اعلام مي شود.

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و فرهنگ